H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

H2_HONEY & HAND _ Let’s play with food 2015.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

LPWF_2015
“HONEY & HAND”

Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Monografija "Zrinjevac intimno"_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Monografija
“Zrinjevac intimno”

Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2014.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”

Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.

Let’s play with food_2011.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”

Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.

Let’s play with food_2011.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”

Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.

Let’s play with food_2011.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”

Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2013.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”

Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.

Let’s play with food_2012.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”

2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.

Let’s play with food_2012.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”

2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.

Let’s play with food_2012.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”

2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.

Let’s play with food_2012.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”

2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.

Let’s play with food_2012.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”

2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.

Let’s play with food_2007.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni poklon_2007.
“Let’s play
with Food”

Ove godine nas je odfuralo u crveno i ljuto. Inspiraciju smo potražili u chilly papričicama koje se izvrsno slažu s domaćim maslinovim uljem s otoka Žuta. Na par kapi maslinjaka smo prepržili oguljene bademe i dobro ih začinili usitnjenim chillijem. Sve smo lijepo spakirali u autorsku ambalažu ukrašenu prigodnim logotipom..

Let’s play with food_2006.

KLIJENT_

HAND DS

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2006.
“Let’s play
with Food”

Kako vizualizirati Božićne blagdane uz vatricu koja pucketa u kaminu, a vi lagano “krckate” lješnjake i zalijevate ih s crnim vinom odležanim u hrastovoj bačvi. Odmah smo se prihvatili posla i u tren oka ispunili našu poklon kutiju lješnjacima, klještima za “krcakanje” lješnjaka i bocom najfinijeg odležanog crnjaka. Mi znamo što su naši klijenti i prijatelji radili za blagdane 2006.

Phoenix grupa_Prijedlog vizualnog identiteta_2009.

KLIJENT_

PHOENIX GRUPA

PROJEKT_

Prijedlog
vizualnog
identiteta

Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.

Phoenix grupa_Prijedlog vizualnog identiteta_2009.

KLIJENT_

PHOENIX GRUPA

PROJEKT_

Prijedlog
vizualnog
identiteta

Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.

Phoenix grupa_Prijedlog vizualnog identiteta_2009.

KLIJENT_

PHOENIX GRUPA

PROJEKT_

Prijedlog
vizualnog
identiteta

Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.

Kerschoffset_Nijanse čine razliku_2012.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”

Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.

Kerschoffset_Nijanse čine razliku_2012.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”

Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.

Kerschoffset_Nijanse čine razliku_2012.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”

Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.

Kerschoffset_Promotivna brošura_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

Kerschoffset_Promotivna brošura+poklon_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

Kerschoffset_Promotivna brošura_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

Kerschoffset_Promotivna brošura+poklon_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

Kerschoffset_Promotivna brošura+poklon_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

Kerschoffset_Promotivna brošura+poklon_2009.

KLIJENT_

KERSCHOFFSET

PROJEKT_

Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice

Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.

HUER_Vizualni identitet_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Vizualni identitet_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Brošura_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Brošura_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Brošura_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Brošura_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

HUER_Brošura_2012.

KLIJENT_

HUER

PROJEKT_

Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije

Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.

ITV Murexin_Stolni kalendar_2013.

KLIJENT_

ITV MUREXIN

PROJEKT_

Kalendar_2013.

Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.

ITV Murexin_Stolni kalendar_2013.

KLIJENT_

ITV MUREXIN

PROJEKT_

Kalendar_2013.

Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.

ITV Murexin_Stolni kalendar_2013.

KLIJENT_

ITV MUREXIN

PROJEKT_

Kalendar_2013.

Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.

ITV Murexin_Stolni kalendar_2013.

KLIJENT_

ITV MUREXIN

PROJEKT_

Kalendar_2013.

Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.

ITV Murexin_Stolni kalendar_2013.

KLIJENT_

ITV MUREXIN

PROJEKT_

Kalendar_2013.

Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.

Tekstilpromet_Izrada dizajna robnih marki_2005-2010.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Bamboo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Bamboo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Bamboo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Bamboo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Wannadoo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Tekstilpromet_Izrada dizajna brošure za dječju robnu marku “Wannadoo”_2007.

KLIJENT_

TEKSTILPROMET

PROJEKT_

Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija

Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.

Oktalpharma_Izrada dizajna vizuala 20. obljetnice_2012.

KLIJENT_

OKTALPHARMA

PROJEKT_

Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala

Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.

Oktalpharma_Izrada dizajna časopisa “Vaše zdravlje”_1998-2013.

KLIJENT_

OKTALPHARMA

PROJEKT_

Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala

Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.

Oktalpharma_Izrada dizajna časopisa “Vaše zdravlje”_1998-2013.

KLIJENT_

OKTALPHARMA

PROJEKT_

Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala

Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.

Oktalpharma_Izrada dizajna i ilustracija te osmišljavanje priča za slikovnice “Nisita”_2007.

KLIJENT_

OKTALPHARMA

PROJEKT_

Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala

Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.

Oktalpharma_Izrada profila tvrtke povodom 10. godina Oktal Pharme_2002.

KLIJENT_

OKTALPHARMA

PROJEKT_

Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala

Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.

Hotel Apoksiomen i TZ Malog Lošinja_Dizajn logotipa i ambalaže za gastro suvenir Malog Lošinja_2011.

KLIJENT_

HOTEL APOKSIOMEN
TZ MALOG LOŠINJA

PROJEKT_

Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
Izrada recepture
i izgleda gastro
suvenira

Temeljno ishodište u biranju namirnica, aranžiranju torte kao i u samom dizajnu ambalaže bilo je ispreplitanje Lošinjskih užanci i pomorskih simbola s mirisima i okusima mediterana.Prijedlog vizuala ambalaže osmišljen je poput plovidbe okusima Mediterana, pri čemu ambalaža postaje mala drvena kutija koju je vrijeme izrezbarilo svojom pričom i napunilo mediteranskim okusima i blagom. Torta je likovno obogaćena pomno odabranim botaničkim ilustracijama namirnica koje okružuju pojas za spašavanje svakog sladokusca - gurmana. Recepturu torte je osmislila Luciana Slogar iz tvrtke Pasta Croatica.

Hotel Apoksiomen i TZ Malog Lošinja_Dizajn logotipa i ambalaže za gastro suvenir Malog Lošinja_2011.

KLIJENT_

HOTEL APOKSIOMEN
TZ MALOG LOŠINJA

PROJEKT_

Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
Izrada recepture
i izgleda gastro
suvenira

Temeljno ishodište u biranju namirnica, aranžiranju torte kao i u samom dizajnu ambalaže bilo je ispreplitanje Lošinjskih užanci i pomorskih simbola s mirisima i okusima mediterana.Prijedlog vizuala ambalaže osmišljen je poput plovidbe okusima Mediterana, pri čemu ambalaža postaje mala drvena kutija koju je vrijeme izrezbarilo svojom pričom i napunilo mediteranskim okusima i blagom. Torta je likovno obogaćena pomno odabranim botaničkim ilustracijama namirnica koje okružuju pojas za spašavanje svakog sladokusca - gurmana. Recepturu torte je osmislila Luciana Slogar iz tvrtke Pasta Croatica.

Pasta Croatica_Osmišljavanje cijelog branda + snimanje fotografija_2010.

KLIJENT_

PASTA CROATICA

PROJEKT_

Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija

Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.

Pasta Croatica_Osmišljavanje cijelog branda + snimanje fotografija_2010.

KLIJENT_

PASTA CROATICA

PROJEKT_

Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija

Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.

Pasta Croatica_Osmišljavanje cijelog branda + snimanje fotografija_2010.

KLIJENT_

PASTA CROATICA

PROJEKT_

Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija

Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.

Skradinske Delicije_Osmišljavanje ambalaže za Skradinsku tortu_2011.

KLIJENT_

SKRADINSKE DELICIJE

PROJEKT_

Dizajn ambalaže za
Skradinsku tortu

Kada upoznate nekog tko svoj posao radi s toliko entuzijazma i ljubavi ne možete ostati ravnodušni. Pred nama je bio zadatak upakirati jednu vrhunsku deliciju koja ima tradiciju i mnogobrojne nagrade u ambalažu koja će naglasiti njenu kvalitetu i tradiciju. Trebalo je spojiti tradiciju šibenskog zaleđa i sastojke ove vrhunske torte. Inspirarni motivom s kape Šibenske narodne nošnje i ilustracijom divlje ruže kreirali smo ambalažu i vrećicu za ovaj Skradinski gastro suvenir.

Hotel Bristol_Dizajn logotipa i ambalaže za tortu_2011.

KLIJENT_

HOTEL BRISTOL

PROJEKT_

Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
3D model

Ambalaža odiše jednostavnim grafičkim pristupom dok je logotip inspiriran secesijski duhom Opatije. Prugasti uzorak i boje inspirirane su izgledom torte (čokoladni biskvit, naranča i krema) odn. nostalgičnim tendama starih Opatijskih slastičarnica.

Vinarija Štampar_Izrada vizualnog identiteta, dizajn ambalaže, profila tvrtke i web stranice _2010.

KLIJENT_

ŠTAMPAR

PROJEKT_

Vizualni identitet
Dizajn etiketa
Brošure i letci
Web stranica
Izrada fotografija

Godinama smo uživali u vinima obitelji Štampar i nakon dugo vremena dobili priliku izbrendirati ovog vrsnog vinara. To je zahtjevalo detaljne konzultacije i dogovore s klijentom koji su rezultirali novim logotipom vinarije te izradom redizajna postojećih etiketa prema zahtjevima klijenta. Uz prateći dopisni set izradili smo web stranicu i brošuru te fotografije koje smo snimali u studiju i u prekrasnim vidnogradima i podrumu obitelji Štampar.

Vinarija Štampar_Izrada vizualnog identiteta, dizajn ambalaže, profila tvrtke i web stranice _2010.

KLIJENT_

ŠTAMPAR

PROJEKT_

Vizualni identitet
Dizajn etiketa
Brošure i letci
Web stranica
Izrada fotografija

Godinama smo uživali u vinima obitelji Štampar i nakon dugo vremena dobili priliku izbrendirati ovog vrsnog vinara. To je zahtjevalo detaljne konzultacije i dogovore s klijentom koji su rezultirali novim logotipom vinarije te izradom redizajna postojećih etiketa prema zahtjevima klijenta. Uz prateći dopisni set izradili smo web stranicu i brošuru te fotografije koje smo snimali u studiju i u prekrasnim vidnogradima i podrumu obitelji Štampar.

Mesna industrija Ravlić_Brendiranje proizvoda, izrada profila tvrtke i weba_2004-2012.

KLIJENT_

RAVLIĆ

PROJEKT_

Redizajn logotipa
Ambalaža
Profil tvrtke
Web stranica

Naša suradnja s tvrtkom Ravlić započela je prije nešto 10. godina kad se klijent odlučio na brendiranje svojih proizvoda. Prvo smo redizajnirali postojeći logo brenda, uz klijentovu želju da se zadrži forma grba s minimalnim izmjenama. Veći dio posla odnosio se na osmišljavanje pakiranja serije polutrajnih i trajnih proizvoda. Prije godinu dana smo dizajnirali i Profil tvrtke, a trenutno radimo na redizajnu postojeće web stranice čime ćemo zaokružiti cjelokupni posao brendinga ove renomirane mesne industrije.

Mesna industrija Ravlić_Brendiranje proizvoda, izrada profila tvrtke i weba_2004-2012.

KLIJENT_

RAVLIĆ

PROJEKT_

Redizajn logotipa
Ambalaža
Profil tvrtke
Web stranica

Naša suradnja s tvrtkom Ravlić započela je prije nešto 10. godina kad se klijent odlučio na brendiranje svojih proizvoda. Prvo smo redizajnirali postojeći logo brenda, uz klijentovu želju da se zadrži forma grba s minimalnim izmjenama. Veći dio posla odnosio se na osmišljavanje pakiranja serije polutrajnih i trajnih proizvoda. Prije godinu dana smo dizajnirali i Profil tvrtke, a trenutno radimo na redizajnu postojeće web stranice čime ćemo zaokružiti cjelokupni posao brendinga ove renomirane mesne industrije.

Trgovački lanac Interspar_Izrada kataloga vina + snimanje i aranžiranje fotografija_2010.

KLIJENT_

INTERSPAR

PROJEKT_

Izrada kataloga
vina, aranžiranje
i snimanje svih
fotografija

Interspar je naš klijent već dugi niz godina. Njegova želja bila je osmisliti paletu proizvoda svoje privatne marke koja bi cjenovno bila prihvatljiivija vjernim potrošačima od standardnih brendova. Naglasak je bio na kvaliteti proizvoda koji se dobiva za nisku cijenu. Proizvodi se prodaju isključivo u trgovačkim lancima našeg klijenta. Za klijenta svake godine radimo katalog vina u kojem se pored dizajna bavimo aranžiranjem hrane i fotografiranjem svih proizvoda koji se nalaze u katalogu.

Trgovački lanac Interspar_Izrada prijedloga dizajna ambalaže_2011.

KLIJENT_

INTERSPAR

PROJEKT_

Izrada kataloga
vina, aranžiranje
i snimanje svih
fotografija

Interspar je naš klijent već dugi niz godina. Njegova želja bila je osmisliti paletu proizvoda svoje privatne marke koja bi cjenovno bila prihvatljiivija vjernim potrošačima od standardnih brendova. Naglasak je bio na kvaliteti proizvoda koji se dobiva za nisku cijenu. Proizvodi se prodaju isključivo u trgovačkim lancima našeg klijenta. Za klijenta svake godine radimo katalog vina u kojem se pored dizajna bavimo aranžiranjem hrane i fotografiranjem svih proizvoda koji se nalaze u katalogu.

Sirela_Izrada redizajna logotipa i ambalaže, dizajn oglasa, brošura i izrada fotografija _2003-2009.

KLIJENT_

SIRELA

PROJEKT_

Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija

Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.

Sirela_Izrada redizajna logotipa i ambalaže, dizajn oglasa, brošura i izrada fotografija _2003-2009.

KLIJENT_

SIRELA

PROJEKT_

Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija

Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.

Sirela_Izrada redizajna logotipa i ambalaže, dizajn oglasa, brošura i izrada fotografija _2003-2009.

KLIJENT_

SIRELA

PROJEKT_

Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija

Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.

Varžak_Izrada dizajn ambalaže _2012.

KLIJENT_

VARŽAK

PROJEKT_

Dizajn ambalaže
za gastro keks

Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.

Varžak_Dizajna logotipa nove serije proizvoda i etiketa za marmelade_2012.

KLIJENT_

VARŽAK

PROJEKT_

Dizajn logotipa
slatkog programa
i etiketa za
malo pakiranje
marmelada

Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.

Varžak_Prijedlog dizajna etiketa_2012.

KLIJENT_

VARŽAK

PROJEKT_

Prijedlog
dizajna etiketa
za novo pakiranje
cvjetnog meda

Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.

Objava naših logotipa u prestižnoj publikaciji “Logo Lounge” _2009-2012.

 

 

PROJEKT_

Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”

Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.

Objava naših logotipa u prestižnoj publikaciji “Logo Lounge” _2009-2012.

 

 

PROJEKT_

Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”

Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.

Objava naših logotipa u prestižnoj publikaciji “Logo Lounge” _2009-2012.

 

 

PROJEKT_

Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”

Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (izvedbeno rješenje, primarna komunikacija) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (predložena i odabrana idejna rješenja) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

01_Burza hrane
02_Zinam, logo (idejno)
03_Like Toys (idejno)
04_Like Toys
05_Održivi razvoj
06_HUER (idejno)
07_SMASH (vizual)
08_Q Academy
09_Nutricius
10_Q Academy (idejno)
11_Održivi razvoj (idejno)
12_Burza hrane (idejno)

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (predložena i odabrana idejna rješenja) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

01_Agitrade (idejno)
02_Phoenix Grupa (idejno)
03_Mešić Com
04_Medilab (idejno)
05_Kastmuller
06_Zagorka
07_ArtMedia M
08_Amteh
09_Hrvatski školski sportski savez
10_Hand dizajn studio
11_Črnomerec Centar (idejno)
12_Plinacro (vizual)

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (predložena i odabrana idejna rješenja) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

01_Šolta na dlanu
02_Dječji vrtić Kaštela (idejno)
03_Sirela, “Sir i vino”
04_Isabella Restaurant
05_Tekstilpromet brend dječje odjeće
06_Varžak, logo brenda
07_Šolta na dlanu (idejno)
08_Volksbank
09_Dječji vrtić Kaštela (idejno)
10_Taktika (idejno)
11_Vinarija Štampar (idejno)
12_Big White (idejno)

Hand dizajn studio_Vizualni identiteti (predložena i odabrana idejna rješenja) _2005-2013.

 

 

PROJEKT_

Vizualni identiteti

01_Pasta Croatica (idejno)
02_MIF_”Zlatko zna”
03_SIP logo (idejno)
04_Edupharm (naziv, slogan vizualni identitet - idejno)
05_Quantum Virtus (idejno)
06_Tekstilpromet brend kućnog tekstila
07_Kerschoffset logo obljetnice
08_Tardi brend “Olala”
09_Aktis Pharma (idejno)
10_SIP logo (idejno)
11_Črnomerec Centar (idejno)
12_Tekstilpromet brend muške odjeće

SLJEDEĆI > < PRETHODNI