HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
LPWF_2015
“HONEY & HAND”
Ove godine smo umočili prste u med i kreirali ovaj slatki, ljepljivi i nadasve, zdrav poklon iznenađenja. Testirali smo razne vrste meda, kušali vrhunske medice, pekli medenjake, osmislili medeni kalendar i sve spakirali u 4 male kutije koje za cilj imaju iznenaditi i razveseliti drage nam prijatelje i poslovne partnere. Inspiraciju za izradu dizajna pronašli smo u šesterokutnom pčelinjem saću koje nam je poslužilo kao osnova u izradi tipografije koju smo sami osmislili i konstruirali.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Monografija
“Zrinjevac intimno”
Ova monografija je rezultat dugogodišnjeg prijateljstva dvojice umjetnika koji su svoju ideju sproveli u djelo. Posljednje dvije godine Vinko i Božidar razmišljaju o tome kako realizirati svoju ideju o izradi monografije povodom 140. godina parka Zrinjevac. Vrhunskih fotografija nije manjkalo jer Božidar Prezelj živi na Zrinjevcu gdje sa svog prozora svakodnevno promatra život i pulsiranje parka. Prihvatili smo se uredničkog i dizajnerskog dijela te na 132 stranice ispričali najintimniju priču o najljepšem zagrebačkom parku. Uživajte listajući ovu iznimnu umjetničku publikaciju koju smo odlučili samostalno izdati jer ona to zaslužuje svakom svojom stranicom.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2014.
“Let’s play
with Food_03”
Teško se prisjetiti trenutka kada su nam fotografije i ideje otišle u crno, ali se odmah kao asocijacija pojavio Caravaggio, talijanski naturalist teške naravi s kraja 16. stoljeća. Moram priznati da se nismo nimalo opirali njegovu utjecaju i da smo poprilično uživali u prizorima koji su nas podsjećali na Caravaggiov naturalistički prikaz mrtve prirode s laganim sfumato svijetlom koje obasjava predmete u mraku i daje im poseban karakter. Nadamo se da ćete i vi biti inspirirarni našim fotografijama i ovogodišnjim receptima Željke Klemenčić. Neka to bude uz lagano svijetlo u blago zatamnjenoj kuhinji uz zvuke kakve lagane jazzulje ili bluesa. Dobar tek.
HAND DS
Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”
Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.
HAND DS
Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”
Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.
HAND DS
Promotivni
poklon_2011.
“Let’s play
with Food”
Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti hand made projekt pod nazivom “Let’s play with food”. Taj spoj ljubavi prema hrani i vrijednih ruku naše male kreativne radionice prepoznala je i struka nagradivši nas vrijednim nagradama.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2013.
“Let’s play
with Food_02”
Evo nas opet u priči o namirnicama. Nakon dosta uspješnog prvog izdanja, odlučismo se nastaviti priču o voću, povrću i začinskom bilju. Ovaj put uz pomoć Ane Ugarković koja nam je ustupila svoje recepte i Ankice Tomić koja nam je napisala tekstove o začinima i kuhanju. Sve smo opet začinili vrhunskom Handovom autorskom fotografijom. Nadamo se da će i ovaj gurmanski zapis naći svoje mijesto na policama dragih prijatelja i naših poslovnih partnera.
HAND DS
Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”
2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.
HAND DS
Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”
2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.
HAND DS
Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”
2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.
HAND DS
Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”
2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.
HAND DS
Promotivni
poklon_2012.
“Let’s play
with Food”
2012. smo nastavili s našim projektom poklona vezanih uz igru s hranom i kuhanjem. Ovaj put je to kulinarsko-poslovni planer koji je koncipiran kao priča o namirnicama koje svakodnevno konzumiramo uz jedan kratki recept za sve one koje kuhanje opušta. Planer je ispunjen našim autorskim fotografijama. I ovaj put je struka preko velike bare prepoznala naš kreativni rad.
HAND DS
Promotivni
poklon_2007.
“Let’s play
with Food”
Ove godine nas je odfuralo u crveno i ljuto. Inspiraciju smo potražili u chilly papričicama koje se izvrsno slažu s domaćim maslinovim uljem s otoka Žuta. Na par kapi maslinjaka smo prepržili oguljene bademe i dobro ih začinili usitnjenim chillijem. Sve smo lijepo spakirali u autorsku ambalažu ukrašenu prigodnim logotipom..
HAND DS
Promotivni
poklon_2006.
“Let’s play
with Food”
Kako vizualizirati Božićne blagdane uz vatricu koja pucketa u kaminu, a vi lagano “krckate” lješnjake i zalijevate ih s crnim vinom odležanim u hrastovoj bačvi. Odmah smo se prihvatili posla i u tren oka ispunili našu poklon kutiju lješnjacima, klještima za “krcakanje” lješnjaka i bocom najfinijeg odležanog crnjaka. Mi znamo što su naši klijenti i prijatelji radili za blagdane 2006.
PHOENIX GRUPA
Prijedlog
vizualnog
identiteta
Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.
PHOENIX GRUPA
Prijedlog
vizualnog
identiteta
Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.
PHOENIX GRUPA
Prijedlog
vizualnog
identiteta
Prilikom oblikovanja vizualnog identiteta cilj je bio osmisliti otvoreni tip segmentiranja ovisnih i neovisnih društava unutar Phoenix grupe. Znakovi odnosno logotipi grupe bazirani su na univerzalnoj mreži koja tvori temeljni šesterokutni oblik. Krovni znak osmišljen je kao prostorni kubus sačinjen od malih ćelija koje čine njegova ovisna i neovisna društva.
KERSCHOFFSET
Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”
Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.
KERSCHOFFSET
Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”
Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.
KERSCHOFFSET
Promotivni
poklon_2012.
“Nijanse čine
razliku”
Naš je dugogodišnji klijent poželio da dizajniramo zidni sat koji će biti glavni poklon za 2012. Mi se nismo zaustavili na dizajnu sata, pa smo osmislili slogan, dizajnirali ambalažu za sat, vrećicu i omotni papir. Iz idejnog koncepta smo kasnije izveli dizajn klijentovih transportnih vozila.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
KERSCHOFFSET
Promotivna
brošura
_40 godina
Logo obljetnice
Ambalaža
Dizajn majice
Našem klijentu smo povodom proslave 40. rođendana kreirali promotivnu brošuru. Dobili smo apsolutnu kreativnu slobodu i kao rezultat toga, nastala je ova brošura, koja će vam ispričati priču o našem klijentu kroz sve faze tiska i dorade. Kreirali smo još logo obljetnice, majicu, ambalažu, vrećicu a usput i redizajnirali klijentovu web stranicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
HUER
Vizualni identitet
Brošura
Izrada ilustracija
Web
Fotografije
Papirnata vjetrenjača u ovom idejnom rješenju simbolizira dječiju bezbrižnost. Mekani pokreti vjetrenjače opisuju promicanje, razvitak i unapređenje kvalitete života osobama s teškoćama i njihovim obiteljima. Opisuje snagu i volju edukacijskih rehabilitatora. Udruga HUER je poput laganog povjetarca kojeg je malo potrebno da bi se vjetrenjača krenula sama vrtiti. HUER daje djeci vjetar u leđa, pokreće ih te im olakšava integraciju u svakodnevicu.
ITV MUREXIN
Kalendar_2013.
Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.
ITV MUREXIN
Kalendar_2013.
Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.
ITV MUREXIN
Kalendar_2013.
Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.
ITV MUREXIN
Kalendar_2013.
Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.
ITV MUREXIN
Kalendar_2013.
Ideja je bila da kroz ilustraciju pokažemo primjenu i širinu Murexin proizvoda s naglaskom na vezu, stabilnost i komunikaciju. Ilustracije prikazuju široki spektar mogućnosti uz Murexin proizvode. Mijenjaju se svaki mjesec, a veže ih kolorizam i način prikazivanja ključnih asocijacija (uvijek se pretapaju, preklapaju, nadovezuju ilustrirani oblici) kako bi dosljedno iz mjeseca u mjesec predstavili tvrtku i njenu prisutnost 20 godina.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
TEKSTILPROMET
Izrada kataloga
Dizajn kućnih
robnih marki
Dizajn oglasa
Izrada fotografija
Tekstilpromet je naš dugogodišnji klijent. Iza nas je 15 godina kreativnog druženja. Teško je svu našu kreativu staviti u par rečenica. Istaknuti ćemo posao koji nas je najviše veselio, a to je dizajn kućnih marki odjeće i kućanskog tekstila. Za našeg klijenta već godinama izrađujemo sve sezonske i akcijske kataloge uključujući i izradu fotografija.
OKTALPHARMA
Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala
Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.
OKTALPHARMA
Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala
Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.
OKTALPHARMA
Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala
Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.
OKTALPHARMA
Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala
Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.
OKTALPHARMA
Izrada časopisa
“Vaše zdravlje”
Dizajn oglasa
Dizajn promotivnih
materijala
Suradnja s Oktalom započela je prije skoro 15 godina i na obostrano zadovoljstvo, još uvijek traje. U tom razdoblju smo za klijenta dizajnirali bezbroj projekata, od knjige standarda, brendiranja proizvoda, osmišljavanja kampanja za pojedine proizvode do izrade profila tvrtke i vizualnih identiteta godišnjica tvrtke. Između ostalog bismo izdvojili i časopis Vaše zdravlje, koji od prvog broja osmišljavamo i prelamamo, pokušavajući uvijek biti svježi izgledom a opet, dovoljno ozbiljni u pružanju važnih informacija brojnim čitateljima. Veliko je zadovoljstvo kad zajedno rastete i razvijate se s klijnetom, a ujedno uživate u poslu koji radite.
HOTEL APOKSIOMEN
TZ MALOG LOŠINJA
Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
Izrada recepture
i izgleda gastro
suvenira
Temeljno ishodište u biranju namirnica, aranžiranju torte kao i u samom dizajnu ambalaže bilo je ispreplitanje Lošinjskih užanci i pomorskih simbola s mirisima i okusima mediterana.Prijedlog vizuala ambalaže osmišljen je poput plovidbe okusima Mediterana, pri čemu ambalaža postaje mala drvena kutija koju je vrijeme izrezbarilo svojom pričom i napunilo mediteranskim okusima i blagom. Torta je likovno obogaćena pomno odabranim botaničkim ilustracijama namirnica koje okružuju pojas za spašavanje svakog sladokusca - gurmana. Recepturu torte je osmislila Luciana Slogar iz tvrtke Pasta Croatica.
HOTEL APOKSIOMEN
TZ MALOG LOŠINJA
Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
Izrada recepture
i izgleda gastro
suvenira
Temeljno ishodište u biranju namirnica, aranžiranju torte kao i u samom dizajnu ambalaže bilo je ispreplitanje Lošinjskih užanci i pomorskih simbola s mirisima i okusima mediterana.Prijedlog vizuala ambalaže osmišljen je poput plovidbe okusima Mediterana, pri čemu ambalaža postaje mala drvena kutija koju je vrijeme izrezbarilo svojom pričom i napunilo mediteranskim okusima i blagom. Torta je likovno obogaćena pomno odabranim botaničkim ilustracijama namirnica koje okružuju pojas za spašavanje svakog sladokusca - gurmana. Recepturu torte je osmislila Luciana Slogar iz tvrtke Pasta Croatica.
PASTA CROATICA
Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija
Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.
PASTA CROATICA
Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija
Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.
PASTA CROATICA
Vizualni identitet
Ambalaža
Plakati i letak
Web stranica
Fotografija
Kad dobijete malog klijenta, punog entuzijazma, koji vam se potpuno prepusti u ruke onda je rezultat prekrasna poetska priča koja se pretvori u jedan od najljepših brendinga koji smo do sada radili. Naglasak koji je naš klijent htio staviti na svoje proizvode bio je: ručni rad i izvorni hrvatski proizvodi od domaćih, ekološki uzgojenih namirnica.
SKRADINSKE DELICIJE
Dizajn ambalaže za
Skradinsku tortu
Kada upoznate nekog tko svoj posao radi s toliko entuzijazma i ljubavi ne možete ostati ravnodušni. Pred nama je bio zadatak upakirati jednu vrhunsku deliciju koja ima tradiciju i mnogobrojne nagrade u ambalažu koja će naglasiti njenu kvalitetu i tradiciju. Trebalo je spojiti tradiciju šibenskog zaleđa i sastojke ove vrhunske torte. Inspirarni motivom s kape Šibenske narodne nošnje i ilustracijom divlje ruže kreirali smo ambalažu i vrećicu za ovaj Skradinski gastro suvenir.
HOTEL BRISTOL
Izrada logotipa
Dizajn ambalaže
3D model
Ambalaža odiše jednostavnim grafičkim pristupom dok je logotip inspiriran secesijski duhom Opatije. Prugasti uzorak i boje inspirirane su izgledom torte (čokoladni biskvit, naranča i krema) odn. nostalgičnim tendama starih Opatijskih slastičarnica.
ŠTAMPAR
Vizualni identitet
Dizajn etiketa
Brošure i letci
Web stranica
Izrada fotografija
Godinama smo uživali u vinima obitelji Štampar i nakon dugo vremena dobili priliku izbrendirati ovog vrsnog vinara. To je zahtjevalo detaljne konzultacije i dogovore s klijentom koji su rezultirali novim logotipom vinarije te izradom redizajna postojećih etiketa prema zahtjevima klijenta. Uz prateći dopisni set izradili smo web stranicu i brošuru te fotografije koje smo snimali u studiju i u prekrasnim vidnogradima i podrumu obitelji Štampar.
ŠTAMPAR
Vizualni identitet
Dizajn etiketa
Brošure i letci
Web stranica
Izrada fotografija
Godinama smo uživali u vinima obitelji Štampar i nakon dugo vremena dobili priliku izbrendirati ovog vrsnog vinara. To je zahtjevalo detaljne konzultacije i dogovore s klijentom koji su rezultirali novim logotipom vinarije te izradom redizajna postojećih etiketa prema zahtjevima klijenta. Uz prateći dopisni set izradili smo web stranicu i brošuru te fotografije koje smo snimali u studiju i u prekrasnim vidnogradima i podrumu obitelji Štampar.
RAVLIĆ
Redizajn logotipa
Ambalaža
Profil tvrtke
Web stranica
Naša suradnja s tvrtkom Ravlić započela je prije nešto 10. godina kad se klijent odlučio na brendiranje svojih proizvoda. Prvo smo redizajnirali postojeći logo brenda, uz klijentovu želju da se zadrži forma grba s minimalnim izmjenama. Veći dio posla odnosio se na osmišljavanje pakiranja serije polutrajnih i trajnih proizvoda. Prije godinu dana smo dizajnirali i Profil tvrtke, a trenutno radimo na redizajnu postojeće web stranice čime ćemo zaokružiti cjelokupni posao brendinga ove renomirane mesne industrije.
RAVLIĆ
Redizajn logotipa
Ambalaža
Profil tvrtke
Web stranica
Naša suradnja s tvrtkom Ravlić započela je prije nešto 10. godina kad se klijent odlučio na brendiranje svojih proizvoda. Prvo smo redizajnirali postojeći logo brenda, uz klijentovu želju da se zadrži forma grba s minimalnim izmjenama. Veći dio posla odnosio se na osmišljavanje pakiranja serije polutrajnih i trajnih proizvoda. Prije godinu dana smo dizajnirali i Profil tvrtke, a trenutno radimo na redizajnu postojeće web stranice čime ćemo zaokružiti cjelokupni posao brendinga ove renomirane mesne industrije.
INTERSPAR
Izrada kataloga
vina, aranžiranje
i snimanje svih
fotografija
Interspar je naš klijent već dugi niz godina. Njegova želja bila je osmisliti paletu proizvoda svoje privatne marke koja bi cjenovno bila prihvatljiivija vjernim potrošačima od standardnih brendova. Naglasak je bio na kvaliteti proizvoda koji se dobiva za nisku cijenu. Proizvodi se prodaju isključivo u trgovačkim lancima našeg klijenta. Za klijenta svake godine radimo katalog vina u kojem se pored dizajna bavimo aranžiranjem hrane i fotografiranjem svih proizvoda koji se nalaze u katalogu.
INTERSPAR
Izrada kataloga
vina, aranžiranje
i snimanje svih
fotografija
Interspar je naš klijent već dugi niz godina. Njegova želja bila je osmisliti paletu proizvoda svoje privatne marke koja bi cjenovno bila prihvatljiivija vjernim potrošačima od standardnih brendova. Naglasak je bio na kvaliteti proizvoda koji se dobiva za nisku cijenu. Proizvodi se prodaju isključivo u trgovačkim lancima našeg klijenta. Za klijenta svake godine radimo katalog vina u kojem se pored dizajna bavimo aranžiranjem hrane i fotografiranjem svih proizvoda koji se nalaze u katalogu.
SIRELA
Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija
Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.
SIRELA
Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija
Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.
SIRELA
Redizajn znaka
Dizajn ambalaže
Oglasi, brošure,
letci i plakati
Izrada kalendara
Oslikavanje vozila
Izrada fotografija
Zadatak za našeg poznatog proizvođača sireva bio je promjena postojećeg dizajna ambalaže te rebrending kompletne palete proizvoda, uz osmišljavanje pratećih reklamnih materijala koji su imali zadatak podići svijest kod potrošača o kvaliteti Sirelinih proizvoda. Naš redizajn naišao je na jako dobar odaziv potrošača, jer smo samo u prvom kvartalu nakon redizajna podigli prodaju daleko od očekivanog.
VARŽAK
Dizajn ambalaže
za gastro keks
Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.
VARŽAK
Dizajn logotipa
slatkog programa
i etiketa za
malo pakiranje
marmelada
Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.
VARŽAK
Prijedlog
dizajna etiketa
za novo pakiranje
cvjetnog meda
Nedavno smo za našeg dugogodišnjeg klijenta osmislili seriju vrećica za med, etiketa za marmelade hotelskog pakiranja te keks koji se dijeli uz kavu i čaj. Uz to smo oblikovali i logotip koji bi pratio proizvode iz slatkog programa koji smo za početak aplicirali na marmelade a nadamo se da će zaživjeti i na drugim proizvodima. Trenutno smo u izradi web stranice koja će uskoro u pogon.
Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”
Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.
Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”
Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.
Objava naših
logotipa u
publikacijama
“Logo Lounge”
Suradnja s ovom prestižnom svijetskom publikacijom koja objavljuje najuspješnija kreativna rješenja logotipa i zaštitnih znakova traje već duže vrijeme. Moramo se pohvaliti da naši logotipi često ispunjavaju stranice Logo Lounge izdanja, rame uz rame s najpoznatijim svijetskim dizajnerima.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
U proteklih 20 godina, dizajnirali smo bezbroj vizualnih identiteta za poznate i manje poznate tvrtke. Ono što ih povezuje je beskrajan užitak koji smo osjećali prilikom osmišljavanja svakog od njih. Pravi je izazov napraviti uvijek nešto novo, tj. vizual koji će klijenta pratiti dugi niz godina i s kojim će se saživjeti. Dizajn zaštitnog znaka ili logotipa je stoga bitna stavka u svakom promišljanju uspješnosti vašeg brenda ili tvrtke.
Vizualni identiteti
01_Burza hrane
02_Zinam, logo (idejno)
03_Like Toys (idejno)
04_Like Toys
05_Održivi razvoj
06_HUER (idejno)
07_SMASH (vizual)
08_Q Academy
09_Nutricius
10_Q Academy (idejno)
11_Održivi razvoj (idejno)
12_Burza hrane (idejno)
Vizualni identiteti
01_Agitrade (idejno)
02_Phoenix Grupa (idejno)
03_Mešić Com
04_Medilab (idejno)
05_Kastmuller
06_Zagorka
07_ArtMedia M
08_Amteh
09_Hrvatski školski sportski savez
10_Hand dizajn studio
11_Črnomerec Centar (idejno)
12_Plinacro (vizual)
Vizualni identiteti
01_Šolta na dlanu
02_Dječji vrtić Kaštela (idejno)
03_Sirela, “Sir i vino”
04_Isabella Restaurant
05_Tekstilpromet brend dječje odjeće
06_Varžak, logo brenda
07_Šolta na dlanu (idejno)
08_Volksbank
09_Dječji vrtić Kaštela (idejno)
10_Taktika (idejno)
11_Vinarija Štampar (idejno)
12_Big White (idejno)
Vizualni identiteti
01_Pasta Croatica (idejno)
02_MIF_”Zlatko zna”
03_SIP logo (idejno)
04_Edupharm (naziv, slogan vizualni identitet - idejno)
05_Quantum Virtus (idejno)
06_Tekstilpromet brend kućnog tekstila
07_Kerschoffset logo obljetnice
08_Tardi brend “Olala”
09_Aktis Pharma (idejno)
10_SIP logo (idejno)
11_Črnomerec Centar (idejno)
12_Tekstilpromet brend muške odjeće